سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ متفکران

 نمی دانم چرا وقتی که جاسوس فرانسوی و انگلیسی و آمریکایی و... در ایران دست گیر می شوند و البته در شرایطی مانند هتل آنها را نگه داری می کنند و البته جاسوس بودن آنها را هم بعدا خودشان تایید می کنند !!کلی در بوق و کرنا می کنند ولی کسی نیست بپرسد اگر با یکی از زنانخودشان طبق این عکس این گونه رفتار می شد چه عکس العملی از خود نشان می دادند ؟ نمی دانم چرا قوانین دنیا چرا به ما مسلمانها می رسد ،یک دفعه 180 درجه تغییر می کند .

اهانت

*******************

این تصویر مربوط به یک اعتقاد مذهبی در قلب اروپا است که همه ساله نوزادان زیر یک سال را بر روی زمین می خوابانند و از روی آنها می پرند تا سال خوبی را طی کنند و ...

اصلا اینطوری حقوق کودکان ضایع نمی شود !!!معلوم نیست که اون نوزاد کوچک اون زیر چه اضطرابی را حس خواهد کرد! جالب است که بدانید در اروپا اعتقاد این است که کودکان مانند افراد بزرگ تر دارای همان میزان شعور و فهم هستند و تنها در سایزی کوچک تر هستند ! ما که این اعتقاد را به این شکل نداریم و به همین دلیل پدر و مادر را موظف به تربیت کودکان می دانیم ولی این علما اباید فکر کرد  که اعتقاد دارند که نوزادان همان انسانهای کوچکند چرا اینها را تو خط می کنند و اینطوری می پرند !! ولی اگر یک پدر و مادر ایرانی برای نماز خواندن و یا حجاب اسلامی به کودک خود فشار بیاورد اصلا حقوق کل عالم هستی منفجر خواهد شد ! و نامه ی یونسکو و یونیسف و هرچی "یو ن" در عالم است به ایران سرازیر می شود و سوئدی ها در خط اول از ایران شکایت می کنند که در ایران از کودکی به بچه ها جهت دهی مذهبی می دهند و چنین و چنان!کجان که این مناظر را ببینند !

حقوق کودک

 

این تصاویر فستیوال گوجه فرنگی است که در آن مردم در اسپانیا جمع می شوند و تا می توانند به هم گوجه فرنگی پرتاب می کنند . این مراسم اصلا و ابدا وحشی بازی و جنون نیست وقتی چندین تن گوجه فرنگی را بای لذت خودشان نابود می کننند در حالی که در گوشه ای دیگر از دنیا مردم از فقر و بدبختی در حال مرگ هستند ! این اعمال مسخره نیست که در طی آن چندین نفر زخمی می شوند ولی مراسم عزا داری ایرانیان که در آن مردم هر آنچه در  دارند به نام نذر و یا هر دلیل دیگری به یکدیگر انفاق می کننند و همه در اطعام فقرا و همسایگان خویش بر هم پیشی می گیرند ،بسیار از مد افتاده و قدیمی و بر گرفته از رسوم پیامبر 1400 سال پیش است .ایرانیان به سادگی آنچنان در اتهام بی تمدنی و بی کلاسی قرار می گیرند که ده ها فیلم ضد ایرانی با مضمومهای بی تمدنی و وحشی گری برایشان با هزینه های هنگفت ساخته می شود ولی این اعمال و نظایر آن جزو تمدن مدرن و نشانه ی پیشرفت امتها به حساب می آید !

فستیوال گوجه

*********************************************

حقوق حیوانات پایمال نمی شود واصلا مهم نیست اگر ماتادور ها و گاوباز های اسپانیا ذره ذره خون گاوها را با نیزه هاشان به زمین می ریزند و حیوان زبان بسته را با رقص و نمایش به مسخره گرفته و بازیچه ی دست خود می کنند . ! و اصلا اشکالی ندارد اگر بعد از زجر کش کردن حیوان که بیچاره به دلیل کم خونی ابتدا گیج شده و بعد از حال می رود و بعد آنقدر تماشایش می کنند و سوت و دست می زنند تا به هلاکت برسد و گوشت آن را در گودالی چال می کنند !اصلامهم نیست اگر نه تنها کودکان اسپانیایی بلکه تمام کودکان جهان می توانند عکس ها و پوستر های این کثیف ترین رفتارها به راحتی خریده و با افتخار بر دیوارهای اتاقشان نسب کنند !

 

 

 

 

 گاوبازی

 

 

اما

 

خیلی وحشتناک و غم انگیز است که مسلمانان گوسفند ی را که می خواهند خودشان از آن بخورند و برای طعام روزانه شان است را بسیار با آرامش و دعا (بعداز استراحت و در محیطی آرام و بدور از ترساندن حیوان و پس از آب دادن به آن  ) سر می برند . اصلا تمام حقوق حیوانات کره ی زمین به زیر سوال می رود و اصلا به همین دلیل است که مسلمانان عالم ستیزه جو هستند !

(البته فراموش نکنیم که سر بریدن باید بدور از دید کودکان وترجیحا زنان باشد)

    <**ادامه مطلب...**>                        ********************************************* 

خیلی خیلی اشکال دارد و اصلا حقوق تمام بشریت زیر سوال رفته است وتمام کره ی زمین باید باید بسیج شود تا خون کشته شدگان 11 سپتامبر را (البته اگر فرض کنیم کار خودشان نباشد !) را از مسلمانان والبته اول از شیعیان !! بگیرند . چرا که تعداد دو هزار نفر در آن روز سهمگین کشته شده اند !دیگر پس از آن حادثه آمریکا تا امروزهم در سوگواری نشسته است و هر جا و مکانی در این عالم خاکی نبایدروزی بدون ذکر و یاد آوری نام آنها بگذرد .      

اما

خوب به دیگران چه ؟ و اصلا چه اهمیتی دارد که" عراق از تاریخ 19/5/1362 تا 4/9/1362 (در عرض تنها 4 ماه ناقابل –نویسنده) دوازده بار با استفاده از توپ، خمپاره و هواپیما اقدام به کاربرد گازهای شیمیایی، عمدتاً در غرب کشور از جمله مناطق نظامی و غیر نظامی پیرانشهر، بازی دراز، مریوان، بانه، پنجوین و پاوه کرد (برگرفته از سایت راسخون )" واصلا مردم دنیا چرا باید فکر متفکرانه ی خود را به خاطر "و در مجموع از 22 سپتامبر 1980 تا 8 آوریل 87 عراق حداقل 196 بار از سلاح شیمیایی استفاده کرده است " به تشویش و نگرانی بیندازند .اصلا مشکل شخصی خود ایرانی هاست اگر"در 2 هزار و 877 روز جنگ میانگین شهدای ما در هر روز 72 تن بود(خبرگزاری فارس)" و خودشان مشکلشان را بروند با دادگاههای بین المللی (که البته الآن به دلیل رسیدگی به دست اندر کاران 11 سپتامبر ،وقت خالی ندارند ولی شاید در 100سالهای بعد وقتی پیداکردند )حل کنند !

   

حلبچه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*******************************************************

اگر چه فلسطینی ها ایرانی نیستند !ولی هم دین و آیین ما هستند و طبق آیه ی قرآن ما باهم خواهر و برادر دینی هستیم به این معنی که درد آنها درد ما است و مشکل آنها مشکل ما است .

اما مهم نیست که  در گوشه ای از دنیا 50 سال است که درهر روز آن تعدادی ازافراد بیگناه کشته می شوند و تعداد زیادی زخمی ،مهم نیست که هر روز بمب بر سر خانه و کاشانه و مهمتر از همه بر سر خودشان می ریزد . اصلا مهم نیست که در این دیار کودکان استرس های دائمی را تجربه می کنند .

 

بدون شرح!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اما خیل مهم بود که در واقعیه ی 11 سپتامبر چند صد نفر که تحقیقات ثابت کرده است به وسیلهی خود دولت آمریکا ترتیب داده شده است. کشته شده اند و معلوم نیست برای خون آنها چندین میلیون نفر باید کشته و بی خانمان شوند !

 

 


نوشته شده در دوشنبه 89/7/5ساعت 11:41 عصر توسط آ.معماری نظرات ( ) |

قالب جدید وبلاگ پیجک دات نت

کد نوحه

کد مداحی